søndag 17. januar 2010

Hekta på sko!!

Jeg ELSKER sko! - og har en tendens til å overbevise meg selv om at jeg absolutt trenger et nytt par, selv om det stort sett gjelder et par stiletter - gjerne midtvinters på Vestlandet. Alle disse herlige lekkerbiskene står så fint i hyllen og hilser meg god morgen, i det jeg tar tak i UGGs'ene eller mine oh' så kule Gucci støvler for å komme meg gjennom snø, sludd eller med høy sannsynlighet sidelengs regn! Så kan jeg jo alltids håpe på en varm og fin vår, med en påfølgende deilig sommer, slik at jeg kan få tørke støv av disse skjønnhetene og endelig spasere høyt hevet ut døren :-)

Mens jeg lengter etter våren kan jeg kose meg med å lage en liten ønskeliste, hvor definitivt disse Cooper skoene av Report Signature er notert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar